dimarts, 4 d’octubre del 2011

27 de setembre de 2011

Per fi tinc una estoneta per poder escriure les meves reflexions a la classe de l'Àngels el passat dimarts!

Va ser una classe enfocada a la fotografia. Ha sigut molt interessant, ja que actualment el tema de la fotografia està molt de moda, les càmeres de fotos han progressat moltíssim, fan fotos increïbles i de molt bona qualitat. Però jo especialment sóc una persona que fa fotos per fer, mai m'he parat a pensar com enfocar, o en quina posició fer-ho... I en aquesta classe hem après, podríem dir, a fer fotos.

Hem tractat sobre els diferents enfocaments (picat, contrapicat...), diferents tipologies de fotos. Hem conegut diversos fotògrafs, que des de el meu punt de vista ha estat molt interessant, eren unes fotografies impressionants, semblaven reals. I considero que sempre va bé tenir un mínim de cultura fotogràfica, en definitiva la cultura en general és fonamental per a créixer com a persona.

Ha sigut una explicació breu però entenedora per part de la nostra professora, l'Àngels. Seguidament hem passat a treballar per parelles, però de manera autònoma fora de la classe, per tal de realitzar un exercici fotogràfics amb tots els continguts que acabàvem d'adquirir anteriorment.

Considero molt positiu la diversitat d'activitats , s'ha d'innovar, em d'aprendre a treballar sols, a descobrir nous entorns, no sempre em de fer les activitats dins l'aula. Hem de descobrir les nostres possibilitats fora dels estereotips que ens marca la societat pel que fa l'educació, què no hi ha més vida que les quatre parets de la classe?

Per últim, vull destacar la gran curiositat que provoca aquesta classe, cada dia aprenem molts coses, totes diferents, sense tenir res a veure amb la informàtica, tot i que moltes sí que hi tenen a veure. Per exemple vam aprendre el nom de patates peruanes!

Mai aniràs a dormir sense haver après una cosa nova!


(Fotògraf: Chema Madoz)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada