divendres, 21 d’octubre del 2011

13 d'octubre de 2011

Tornem a fer classe amb en Joan Anton després d’uns dies! Avui hem treballat grupalment els textos seleccionats fa uns dies. Hem reflexionat sobre les TIC, més concretament en el meu cas sobre el programa “El Clic”. He aprés que tot pot ser positiu o negatiu depenent de l’enfocament d’educació que tinguem. No hi ha res bo ni dolent, depèn de la teva perspectiva de la vida.
He reflexionat durant aquesta sessió la meva visió d’educació, si vull que els meus alumnes aprenguin mitjançant l’assaig error, memorització mecànica,etc. O si estic disposada a treballar mitjançant l’exploració, fent que els meus alumnes toquin, investiguin, facin i desfacin per tal de que mitjançant les vivències pròpies els hi sigui més fàcil interioritzar aquells coneixements que nosaltres volem que aprenguin.
Com a conclusió diré que em decanto per la segona opció, i que no hi ha res més positiu que aprendre mitjançant la pròpia experimentació, equivocant-te i tornar-ho a fer, fins que finalment entens el perquè d’aquesta situació concreta, i sense oblidar mai que la mestra està allà sempre disposada a ajudar-te.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada