dimarts, 8 de novembre del 2011

27 d'octubre de 2011

Avui ha sigut la primera classe amb l’Eduard , i em treballat amb el programa JClic. És un programa que utilitzava de petita quan anava a l’aula d’informàtica , i m’ha fet gràcia tornar-ho a recordar i treballar amb ell també.
L’objectiu d’aquesta sessió era aconseguir fer una activitat del Clic, creada per nosaltres. La que volguéssim, i del tema que volguéssim. Podíem fer-ho en parelles o individualment.
Jo vaig realitzar un memory d’animals, i em va resultar bastant divertit i entretingut fer-ho. M’ho vaig passar bé la veritat!
Tot i que haig de dir que el Clic no és un programa que m’agradi, ja que els infants fan activitats mitjançant l’assaig-error, no utilitzen el raonament. No experimenten, no investiguen... No trobo que hi hagi un aprenentatge gaire significatiu amb aquest mètode d’aprenentatges.

Aquí es veu un exemple de una activitat que es pot crear al JClic:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada